مددی برای بهبود

مددی برای بهبود

وبلاگ شخصی بابک علی زاده
مددی برای بهبود

مددی برای بهبود

وبلاگ شخصی بابک علی زاده

چطور bbpress را فارسی کنیم + فارسی ساز

bbpress یک سی ام اس انجمن ساز بود که از نسخه 2 به بعد به یکی از افزونه های وردپرس تبدیل شد. توسط این افزونه شما قادر خواهید بود روی وب سایت وردپرسی خود یک انجمن گفت و گوی ساده و جمع و جور داشته باشید.

متاسفانه سایت وردپرس فارسی تا این لحظه از این افزونه پشتیبانی نکرده و  فارسی سازی برای اون منتشر نکرده.

به همین دلیل اگه دوست دارید از این افزونه استفاده کنید و اونو فارسی کنید ادامه مطلب میتونه مفید باشه.


 برای فارسی کردن افزونه bbpress بعد از نصب افزونه فایل زیر رو دانلود کنید و پوشه bbpress که در ضمینه هست رو همراه با محتوایاتش در آدرس yoursite/wp-content/languages قرار دهید.


کار تمام شد هم اکنون میبینید بیشتر قسمت های این افزونه فارسی شده است.بنده سعی میکنم این ترجمه رو در آینده تکمیل کنم و به تدریج فایل ضمینه رو به روز کنم .شما میتونید هر چند وقت یک بار سری به اینجا بزنید و  آخرین نسخه فایل فارسی افزونه رو دانلود کنید.


دانلود فارسی ساز افزونه bbpress


نظرات 2 + ارسال نظر
احمدرضا پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 ساعت 11:05 https://syetech.ir

سلام سلام. آقا دمت گرم لینک یک گوگل بودی و واقعا به دردم خورد! فقط یه تیکه کوچولو از ترجمه توی بخش Search برای من مشکل داره هر کاری می کنم درست نمیشه...
بالای همه صفحات که فیلد سرچ هست برام انگلیسی نوشته و فارسی نمیشه. راه حلی دارید؟

احتمالا خارج از تابع ترجمه باشه سورس کداشو بررسی کنید

بهمن پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 16:34

سلام
ممنون فعلا که بسیار خوب کار میکند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد