مددی برای بهبود

مددی برای بهبود

وبلاگ شخصی بابک علی زاده
مددی برای بهبود

مددی برای بهبود

وبلاگ شخصی بابک علی زاده

حسابیکس

سلام به همگی دوستان چند مدتی هست در فکر راه اندازی یه نرم افزار حسابداری آنلاین هستم که بدون دنگ و فنگ بتونم حداقل خودم ازش استفاده کنم.

در هر صورت چند تا نرم افزار رو تست کردم همشون پولی بودن و ماهی n تومن بابت هیچی ازت پول میگرفتن. با نرخ تورم حساب کنیم تغریبا نرم افزارهای حسابداری آنلاین سالی ۱۵ برابر افزایش قیمت دارن. پس چرا وقتی خودم میتونم انجامش بدم چرا انجامش ندم.

به هر حال این یه پاسخ به نرم افزارهای تحت وب پولی هست که چند سال گذشته در این حوزه به شدت  رواج پیدا کردن و نسبت هزینه و امکاناتشون اصلا متناسب نیست.

با توجه به اینکه پروژه متن باز هست از دوستانی که قصد مشارکت در پروژه رو دارن به بنده پیام بدن.

یه دامنه برای این نرم افزار ثبت کردم به اسم   hesabix.ir


که البته میتونید آخرین خبرهای مربوط به اونو از آدرس blog.hesabix.ir که اتفاقا یه وبلاگ از همین بلاگ اسکی هست رو دریافت کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 25 فروردین 1401 ساعت 00:27

سلام
دم شما گرم
اگر اپن سورسه چرا کدش قابل دانلود نیست پس؟
ضمن اینکه https://www.firefly-iii.org/ رو دیدی؟

github.com/morrning/hesabix.git

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد